už brzy začínáme..

výlet po hřebenech přes Labskou boudu zpět do Špindlu, 20 km
kratší vycházky, cca po 7 km

Eliška s Péťou

Štěňátka nám odrostla k odběru, Agneska načerpala nové síly a byl nejvyšší čas na větší výlet. Vyrazili jsme na pár dní do Špindlu, nejen s Agneskou a Julinkou, ale také s nejmladším členem naší smečky, s tříměsíční Eliškou.

Neděle nám propršela, zato pondělí se vydařilo skvěle. Počasí pěkné stejně jako zvolená trasa. Holky táhly statečně v postroji do kopců a Eliška se nosila v batohu, který nechtěla opustit ani na chvíli, aby pak náhodou nemusela ťapat po kamenech sama. Šli jsme poklidně a vraceli se s večerem, v pokojíku nás všechny čekala měkoučká postýlka.

Agnesce se stala nehoda, seříznutý polštářek na zadní noze, tudíž další výlety bylo třeba přizpůsobit jak terénem, tak délkou cesty. Přesto to byl pěkně strávený čas v horách.

»»  fotky z fotoarchivu 2008

25.07.2007 - KARLŠTEJN POSTÉ
z Velké Ohrady na Karlštejn a cestou zpět procházka Prokopákem, 28 km
z výletu..

Nedalo nám to a vyrazili jsme na Karlštejn opět, tentokrát vybaveni botičkama pro Agnesku :o).

Čtyři lidi, šest psů, to už byla pořádná smečka. Počasí vynikající, chladný vítr a žádný déšť.

Parádní výlet.

21.07. - 22.07.2007 - PRAHA-BEROUN
1. den - z Velké Ohrady, přes Ořech, za Vonoklasy, 20 km
2. den - z Vonoklas na Karlštejn na vlak, 5 km

Julie

Původně plánovaný výlet do Berouna se nám nezdařil.

Po prvních pár kilometrech Agnesce na tlapkách naskákaly puchýře a za dalších pár už chuděrka kulhala. Přikládám to za vinu horkému počasí, které zřejmě příliš rozžhavilo asfalt (sice ho nebylo cestou mnoho, ale i tak se mu človk nevyhne). Nožky jsme jí zalepili naší železnou zásobou náplastí a rozhodli se utábořit, s tím, že druhý den posvištíme nejkratší cestou na vlak. To jsme ještě netušili, co nás čeká po půlnoci.

Sluníčko pálilo do večera, panovalo bezvětří, a tak jsme náš nový stan jen lehce přichytili k zemi, otevřený, aby co nejvíc větral. V noci se ale zničehonic zvedl vítr, začalo krápat a rozjela se neuvěřitelná bouřka, liják a vichr až do časných ranních hodin. Pár kolíků sice povolilo, ale stan přežil a zvládl tak první zatěžkávací zkoušku.

Chladnější den se Agnesce šlapalo na vlak vcelku dobře.

Pro příště berem s sebou botičky :o).

31.03. - 06.04.2007 - KRKONOŠE - Pec pod Sněžkou
1. den - z Pece přes Velkou Úpu směrem na Sněžku a zpátky do Pece, 15 km
2. den - od chaty po modré na Obří důl a zpět, 9 km
3. den - z Pece přes Modrý důl, Richterovy boudy a Zelený důl zpět, 15 km
5. den - tatáž trasa jako 3. den, ale tentokrát za dvě hodiny, 15 km
6. den - z Pece směr Velká Úpa, přes Javoří důl a Javorku zpátky, 12 km

Agnes, Julie

Julie dohárala, a tak jsme se mohly v klidu všechny tři přidat na výpravu do Krkonoš. Počasí nám přálo, sluníčko opalovalo a sníh už ležel jen na vrcholcích.

Nejvíc jsme toho nachodily s mamčou a užívaly si příjemných horských tras. Naštěstí bylo posezónní období, takže se objevilo maximálně pár skalních lyžařů, jinak pusto a prázdno.

Super týden.

17.03.2007 - PROKOPSKÉ ÚDOLÍ
okolo metra Jinonice, Radlická a zpátky lesem na Velkou Ohradu, 10 km

Po včerejším ne zcela vydařeném výletu s háravou Julčou jsme tentokrát vyrazily raději na dámskou jízdu. S Luckou, jejíma dvěma holkama Rozárkou a střední kníračkou Emilkou byl výlet pohodový a klidný. Ač se nám zhoršilo počasí, vichr fičel a teplota klesala, všichni jsme si to užily, holky se tahaly o klacek a my zas ukořistily pár fotek.

16.03.2007 - SÁZAVA
z Davle na nádraží u Kamenného Přívozu, 19 km
Agnes

Snad už konečně začíná jaro, a tak jsme si vyjeli vlakem k Sázavě, abychom všichni protáhli zimou prokřehlá těla.

Julinky to byl první delší výlet. Báli jsme se, aby vůbec došla, ale zbytečně. Celou cestu běhala a klidně by pokračovala ještě dál. Ovšem díky jejímu hárání nás doprovázeli nezvaní psi, Sid byl taky značně nervózní, a tak nezbylo, než raději ukončit výlet předčasně, za Kamenným Přívozem nasednout na vlak a svištět rovnou domů..

27.01.2007 - PRAHA - ČERNOŠICE
Z Prahy - Velké Ohrady do Černošic na vlak, 17 km
Agnes, Sid, Rozárka

Spolu s Luckou a její kříženkou zlatého retrívra, Rozárkou, jsme se vydali o lednovém sobotním dopoledni hrdinně na cestu, kam lidská noha (v tuto roční dobu) nevkročila.

Provázel nás střídavě silný vítr a chumelenice, brodili jsme se po kolena v závějích a těšili se na horký čaj v nejbližší hospodě. Smečka se ve sněhu dosyta vydováděla, Sid s Rozárkou společně prohnali na poli zajíce a Agneska byla výjimečně nejhodnějším členem výpravy. Den se nám báječně vydařil a večer už jsme všichni prospali doma v teple.

25.09.2006 - KRALUPY NAD VLTAVOU
Ze Sedlece do Kralup na oběd, cca. 20 km

Tuhle rovinku jsme si oblíbili, stejně jako hospodu na rozcestí k nádraží.

20. - 21.09.2006 - BEROUN-SRBSKO
den první: z Berouna přes Vinařice, Halouny do Zadní Třebáně, cca. 30 km
den druhý: ze Zadní Třebáně do Srbska, cca. 15 km

Agnes

Čtyři lidi, čtyři psi. Byla nás už slušná smečka, když jsme se ve středu dopoledne vypravili vlakem ze Smíchova do Berouna, a tam zahájili pochod po zelené. Počasí vyšlo nádherně, teplý slunný podzim. Psi neúnavně běhali a každý kopec dali několikrát. Pomalým tempem, přes peripetie s čerstvě asfaltovanou silnicí, jsme došli okolo páté k Zrzavému Paviánovi v Halounech. Odtud pak za teplou večeří po žluté, do hospody U Kapličky v Zadní Třebáni, to už ale padla tma a baterka v jediné čelovce pomalu docházela. U řeky se nám podařilo rozložit stany.

Ráno jsme se probudili na kamenech a psi už dávno pobíhali v okolí. Snídaně v hospodě na nádraží nám pak zabrala skoro celé dopoledne a na pozdní oběd na Karlštejn jsme se dostali ve čtyři. Odtud do Srbska to byla už jen příjemná rovinka.

09.09.2006 - KRALUPSKÝ PUCHÝŘ PODRUHÉ
Z Břevnova do Kralup nad Vltavou, cca. 30 km

S Agneskou jsme se vypravily na zápis do kurzu agility. Aby nepřišla na cvičák až tak šílená, rozhodla jsem, že půjdeme z Břevnova do Tróji (psí škola Ambra) pěšky. Došly jsme, spolu s kamarádkou a jejím pudlíkem vyzkoušely překážky, tunely, slalomy, kladinu.. Agnesku nový typ cvičení nadchnul, a tak budeme chodit do kurzu pravidelně.

Z dráhy jsme vyrazili všichni čtyři pomalým tempem podél Vltavy na sever, směrem k trojskému útulku. Proběhla pauza na kondiční plavání a u útulku hry s ostatními pejsky. My s Agneskou jsme pak pokračovaly směr Kralupy. Svižným tempem jsme dosáhly cíle za pět hodin.

Celodenní akce byla příjemná a připravila nás na dlouhý spánek.

04.09.2006 - ČERNOŠICE
Z Velké Ohrady do Černošic, cca. 17 km

Volný pondělek jsme využili opět všichni čtyři ke společné pozdní vycházce. Vyráželi jsme až někdy okolo čtvrté odpolední, prošli přes Řeporyje, Ořech, osadu Ariana, Třebotov a lesem přímo do Černošic na vlak. Cesta nezabrala víc jak čtyři hodiny a psy absolutně neuspokojila. Byla krátká.

19.08.2006 - KRALUPSKÝ PUCHÝŘ
Od Útulku v Tróji, podél Vltavy až do Kralup n. Vltavou, cca. 20 km
Agnes a Sid

O sobotním poledni jsme se všichni čtyři vydali na vycházku podél vltavy. Zahájili jsme u trojského útulku, kde si Sidík pohrál s kamarádama odtud, Corou a Martym. Pokračovalo se dál s chladivou řekou, psi ji dosyta využili a proplavali téměř celou cestu. Červená turistická značka nás dovedla kličkou až ke zřícenině poloopraveného zámku na půli cesty do Kralup a dál pokračovala po vodě.

Cesta střídá kamení, písek a místy asfalt, sbíhá se s cyklostezkou a v úsecích s odlehlou silnicí. Na úvodu a ke konci ji lemuje pár stánků s občerstvením.

Šlo se hezky, dlouho, slunce pražilo až moc a my s Agneskou jsme si navíc odnesly z výletu několik pěkných puchýřů.